Eğitimler

Çağrı Merkezi Operatörlüğü

Çağrı Merkezi Operatörlüğü 150 Dakika

Çağrı Merkezi Sertifika Programı, çağrı merkezlerinde çalışmak isteyenleri bu sektörde başarılı olmak için gerekli bilgi ve yetkinliklerle donatmayı hedeflemektedir. Program, aynı zamanda çağrı merkezlerinde görev alan çalışanların hizmet kalitelerini nasıl yükseltecekleri, hizmet ettikleri müşterileri tanıyarak nasıl etkin iletişim kuracakları konularında da ihtiyaç duydukları temel bilgi ve becerileri sunuyor. Bu programda yer alan eğitimler; çağrı merkezi kavramı ve yararları, dünyada ve Türkiye’de çağrı merkezi sektörü ve sektöre ait kavramlar, çağrı merkezlerinde kullanılan teknolojiler, kalite ve performans ölçümlemeleri, telefonda doğru ve etkili konuşma, satış ve ikna teknikleri, müşteri memnuniyetini sağlamak için gerekli iletişim becerileri ve davranış modelleri konularında kapsamlı bilgi vermektedir.

  1. Çağrı Merkezi Operatörlüğü
  2. Diksiyon I - II
  3. İş Hayatında İletişim
  4. Telefonla İletişim
  5. Bilgi Toplama ve Yönetme
  6. Bilgisayarla İletişim
  7. Etkili İletişim
  8. İletişim Süreci ve Türleri
  9. Kitle İletişimi
  10. Raporlama


Modüller